مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 05:252020-02-02سياسي

جایگاه بنزین یورو 4 با اعتبار بیش از 6 میلیارد تومان در محمودآباد افتتاح شد    


جایگاه بنزین یورو 4 در شهرستان محمودآباد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران مهدی رازجویان، علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد و دیگر مسئولین شهرستانی افتتاح شده است.

- ایسنا/مازندران جایگاه بنزین یورو 4 در شهرستان محمودآباد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران مهدی رازجویان، علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد و دیگر مسئولین شهرستانی افتتاح شده است.

مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در این مراسم ضمن تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهرستان محمودآباد امروز شاهد افتتاح پروژه ای برای خدمت رسانی به مردم بوده است.

وی تصریح کرد: این پروژه اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه برای بخش خصوصی و سرمایه گذار محمودآبادی داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: جایگاه سوخت نصیری در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع ساخته شده که باید مورد توجه و حمایت مسئولین واقع شود.

رازجویان با بیان اینکه توجه به افتتاح این جایگاه می تواند توسعه را برای شهر محمودآباد رقم بزند، گفت: باید توجه بیشتری به سرمایه گذران بخش خصوصی برای ساخت این چنین مراکزی برای رفاه شهروندان یک شهرستان داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه بنزین یورو 4 با اعتبار بیش از 6 میلیارد تومان در محمودآباد افتتاح شد    

جایگاه بنزین یورو 4 با اعتبار بیش از 6 میلیارد تومان در محمودآباد افتتاح شد